sobota 7. června 2008

Ženevské kopance

Do Ženevy to mám za humny a navíc tam občas Hvězdopravec hledí do hvězd, takže jsem se tam minulý čtvrtek vydala. Jezdím vlakem, a na hranicích si mě obvykle celníci chvilku nechají stranou, ježto jsem ona dívka z východu zde-jsou-lvi, kterou je třeba prověřit. Tentokrát jsem ale poprvé prošla jenom na mávnutí ruky. Zapomenuvše, že Euro začíná za...
23 hodin, 56 minut! Ženeva je na zápasy dobře připravena...



Informační středisko může přehlédnout jen ten největší fotbalový ignorant...















Dokonce i český Honza a dívka z východu tedy ví, že je v Ženevě srdečně vítají...













...a že má dveře otevřené








Fotbal, je zkrátka všude.





















Úplně všude
























































Jak asi víte, v naší skupině jsou...
Švýcaři... Turci....Portugalci...







A MY!!!!!

















I když, tady na nás trošku zapomněli...
Doufejme, že je to jen práce nevědomí, která vytěsnila vlajku nejobávanějšího soupeře, a ne nějaké špatné znamení.

Mimochodem, rozhodně nehrozí, že by nám ve Švýcarsku bylo nějak horko.

Včera totiž bylo 13 stupňů.

Žádné komentáře: