úterý 24. června 2008

Dívka z východu na divokém východě

Kapitola obrázková: Že ne?

Ne? Není to tak, s tím pivem?! Udělala jsem vám pár fotek.

Takhle vypadá lednice, když moji rodiče jedou na dovolenou do Francie. V jižní Francii je vedro a na kole jim vyschne...
Že to není nic moc?! Pravda...tak takhle vypadá auto, když jedeme za mojí babičkou. Moje babička bydlí ve Strakonicích a je sama. Vozíme jí tedy nákupy do zásoby. A pivo je nutné: dokonce tak, že moje maminka, která je tohoto času v nemocnici na endoprotéze kyčle, dostala babiččin SOS hovor "došlo mi pivo" přímo na nemocniční lůžko. Babičce stačí 3 basy cca na 3 měsíce, ale teď nastala skutečná vedra...babička zkrátka hojně přispívá do průměrně vypitého piva na obyvatele.

Další situace bylo fotit težší. Nemám tedy na fotce chlápky z vlaku, o kterých jsem mluvila. Zato mám tyhle pohledné dámy čekající na autobus.
A na závěr? Česká klasika. Smíchovské nádraží, pondělí, 23. června 2008 v 13:37. Nebo kdykoli jindy.

Žádné komentáře: