středa 27. srpna 2008

Čtrnáct dní askeze

Nebojte, nepřidala jsem se k žádnému fanatickému náboženskému hnutí. Dokonce jsem se ani neodhodlala pro žádnou drsnou dietu, která by mi pomohla zbavit se oněch čtyř kil, která jsem nasbírala kdesi mezi rokem 2004 a 2008, kdy jsem nevlezla na váhu. A teď jsem na ní vlezla jen proto, že jsem potřebovala zvážit brambory a jinak, než i se mnou na normální váze to nešlo, protože nevlastním váhu na brambory. Poté, co váha ukázala strašlivě vysoké číslo, zamyslela jsem se nad tím, zda je možné, že ony čtyři brambůrky v pytlíčku v mé ruce můžou vážit skutečně strašlivých 5kilo. Ale, abych neodbíhala. Dieta to nebude. Bude to čtrnáct dní před dokončením Hvězdopravcova doktorátu. Už prý opravdických a ESO nám zaplatí letenku 1.11. Samé jedničky! Pevně doufám, že to také na ty jedničky zvládneme. Ale budu k tomu potřebovat trochu posily.

Hvězdopravec má nůž na krku a musí psát. Tím pádem potřebuje svého kouče (mě), aby se staral o všechno kolem a zbavoval ho stresu. Kouč (já) tedy potřebuje svůj blog, aby se také zbavoval stresu a vyvolával svoje utrpení do světa. Taková malá reportáž o tom, jak takové končení doktorátu probíhá, když máte za muže Hvězdopravce. Muže, který stres zvládá stejně dobře jako chřipku a jiné smrtelné choroby...

Žádné komentáře: