čtvrtek 16. října 2008

A další kolektivní nacpání břicha...

Hvězdopravec je opět v Ženevě a já tedy jako obvykle pozvala kamarády na večeři. Udělala jsem tentokrát boeuf bourguignon. Bohužel jsme také ochutnali zásoby rumu, který Hvězdopravci poslala k narozeninám jeho maminka, takže Vám náš večírek přiblížím raději pohledem, než slovem:

Všichni se najedli do sytosti
Vratislav samozřejmě břicho schválně zatahuje. Asi aby se líbil...
...Hvězdopravcovým anorektickým žirafám......no comment......možná vina toho, že jsme poslouchali Budulínka (důkaz viz foto) a jeho Hnus Blues (když na trenýrkách svých zřím hnědého motýlka...) a Sádlo (aneb...tahle se mi moc líbí, tak jí sem dám celou. Velmi výstižná:

Sádlo
zasmrádlo
Kiwi
plesniví
hniloba se šíří rajskými jablíčky
právě jste vyslechli popis mé ledničky.

Co? Že je to fakt hnus a že byste ke mně na večeři nikdy nešli? Tak se koukněte, jaký jsem dostala ráno pěkný děkovný mail:

Ahoj Radio,
Ja bych chtel nechat zahrat pysnicky pro nasi terezku, ktera se tak
krasne o nas stara.
Byla by to pisnicka od skupiny lunetic, mama
Dekuji,
Vràt'a z rodinou, krokodilem a z burginskym bykem, ktery vcera byl
také snami,

Taky moc děkuju všem, bylo to super!

P.S. Originál album Budulínku ke stažení naleznete, pokud kliknete.

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Terezo!! Pisnicka se pise s mekim I!!!!!