čtvrtek 30. října 2008

Novinky...

Moje aktivita na blogu trochu stagnuje. To má několik důvodů.

Zaprvé je strašná zima a tři dny nepřetržitě pršelo. Dneska prší přetržitě, takže mi trochu rozmrzly mozkové závity, a můžu se s vámi podělit o fakt, že na horách je bílo, bílo, bílo, a to už cca od 800 metrů. Sníh je tedy i na Mont Rachais, což je kopeček nad Grenoblem o nadmořské výšce cca 1000m. Dent de Crolles, Crolský zoubek, je pod sněhem natolik, že přiměje člověka k přemýšlení nad záhadou, kam po minulé sezóně uklidil proboha tulení pásy. A všechna ta běloba ve vás vyvolá skoro nostalgii, protože víte, že přichází zima a že tedy právě skončilo vaše poslední léto v Grenoblu a že máte jistojistě za sebou poslední piknik v parku Mistral. Je lepší odjíždět na konci (léta), než na začátku (zimy). Ale koneckonců, ještě nikam nejedeme, letenku do Chile máme až na 5.1., a tak si ještě užijeme pár promrzlých pikniků na lyžích či na sněžnicích.

Zadruhé mi zlotřilý Vratislav stále neposlal přes moje výhrůžky, že ho vymažu z blogu, fotky z víkendu, kdy se dělo několik důležitých událostí. Jednak byla v pátek kolaudace u Aničky. Druhak v sobotu byl poslední závěrečný koncert mého kamaráda Andrého z Brazílie, který se na měsíc přijel zchladit do zdejších studených krajin (a měl tedy takřka nepřetržitě chřipku), na který jsme se vydali až do Pont de Claix do hospody k Boubovi. A v neděli pak byla ochutnávka a prodej vín na Victor Hugo, kde jsme snědli spoustu šneků a fois gras a dokonale se opili kvalitním vínem, no, a nakonec byl kaštanový večer u Elišky, kde jsme vyráběli roztodivná zvířátka a jiné objekty, nad nimiž by psycholog zkoumaje projektivní metodou naše duše, jenom zaplesal. Vratislav, například, stvořil píčoida (což mě, jako psycholožku vůbec nepřekvapilo). Jenže nic z toho neuvidíte, protože jediná fotka, kterou mám, je tato. Jak vidíte, jsem stále drsnější a drsnější. Hustej zewl, jak by řekl Honza.

Dnes jsem tedy zase usedla k počítači, abych se s vámi podělila o tohle všechno a o další video: tentokrát si ho budete muset stáhnout zde. Kliknete na to, co končí ...100M. Je na něm první vysílání zpráv z Paranalu, dalekohledu, odkud bude můj nejdražší Hvězdpravec koukat hvězdám do karet. Mimochodem, točil se tam James Bond, takže se můžete na video podívat i proto, že chcete trochu vidět, co zase bude 007 provádět a jak vypadá základna jeho protivníků...jež je podle filmu právě na Paranalu. A koukněte se, jak vypadá hotelový bazén. Možná přehodnotím svůj vztah k bazénům obecně a při dvou ročních návštěvách téhle oázy, na něž mám jako oficiální pečovatelka o Hvězdopravce právo, trochu...propláchnu plavky.

Tak pěkné pokoukání. Dneska večer je český večírek v Just Beeru. Takže se máte na co těšit.

P.S. Vráťo, tu větu o píčoidovi smažu...jen, co pošleš ty fotky! C est nuisible, eh?! Možná bys to mohl udělat stejně s tvým šéfem...

Žádné komentáře: